Case

Tamro – Health Awards

Tamro Oyj on suomalainen lääketukku, jonka markkinaosuus Suomen lääkemyynnistä vuonna 2015 oli 54 prosenttia. Tamron pääasiakasryhmiä ovat lääkeyritykset, apteekit, sairaalat ja vähittäiskauppa. Tamro kuuluu saksalaiseen Phoenix-konserniin, joka on Euroopan johtava lääkejakelija. Tamrossa on noin 470 työntekijää ja liikevaihto n. 1,4 miljardia euroa.

Konna Visuals on suunnitellut ja konseptoinut Tamrolle Health Awards- tapahtuman, jossa palkitaan terveysalan huippusaavukset ja terveysinnovaatiot. Nyt kaksi kertaa järjestetty tapahtuma on löytänyt paikkansa alan ihmisten sydämissä.

Tapahtumakonseptointi on erinomainen tapa suunnitella tapahtuman tai messuosaston yleistunnelma ja ulkoasu viimeistellysti. Kun lopputuloksen visualisoi, sitä on huomattavasti helpompi muokata kuin tapahtumaa rakennettaessa. Konseptointi on lisäksi hyvä keino herättää uusia ideoita, joita yleensä syntyy kun lopullisen hahmotelman näkee edessään.