Case

Gyproc – Strategiakuvitus

Gyproc on kevytrakentamisen markkinajohtaja ja osa Saint-Gobain Rakennustuotteet Oy -konsernia. Konserni toimii viidellä toimialalla; tukkukauppa, rakennusmateriaalit, tasolasi, pakkaus sekä korkean suorituskyvyn omaavat erikoismateriaalit, ollen näissä Euroopan tai koko maailman markkinajohtaja. Saint-Gobain toimii maailmanlaajuisesti yli 64 maassa työllistäen noin 190 000 henkilöä, kuuluen maailman sadan johtavan teollisuuskonsernin joukkoon. Saint-Gobain on listattu Pariisin, Lontoon, Frankfurtin, Zürichin, Brysselin ja Amsterdamin pörsseissä.

Konna Visuals toteutti Gyprocin uuden strategian jalkautukseen liittyvät visualisoinnit.

Uudistuvan strategian tai ohjeistuksen selittäminen henkilökunnalle ja sidosryhmille helpottuu kun viestit visualisoidaan kuviksi. Kuvien jättämä muistijälki on myös usein vahvempi kuin pelkän tekstin tai graafin.